Pages



Monday, September 10, 2012

Camp + Meeting with Amin Idris

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang . Assalamualaikum . Salam dan selawat kepada junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W. ahli keluarga serta para sahabat baginda . Semoga kita dapat berjumpa dengan Kekasih kita ini di akhirat kelak dan dengan izin yang Maha Pencipta dapat kita masuk ke syurga bersama-sama dengan Nabi Muhammad .

Salah satu kata-kata semangat Amin Idris>_<
Maaf sebab Hafizati lambat update blog . Ye , baru-baru ni , Hafizati join satu camp yang dianjurkan oleh Faculty of Law, UiTM Merbok . Alhamdulillah . Ramai yang tak tahu siapa yang akan jadi fasi kami . Tapi sebelum Hafizati pergi sana , Hafizati tengok satu post yang telah dikongsi oleh President PreLaw iaitu mengenai CONSULTANT yang akan handle camp kami . Dia ialah AMIN IDRIS . Bila sampai Merdeka Beach Resort dan masuk dewan baru lah ramai yang tahu siapa itu AMIN IDRIS . #MataKeAtasTanganKeBahu== Tu lah lain kali tengok post yang President kongsi .

Amin Idris ialah motivator yang sedang melonjak naik ketika ini . Dia ada menulis beberapa buah buku motivasi . Dia juga ada mengacara sebuah program dalam channel al-Hijrah . Hafizati kalau tengok Assalamualaikum tak tengok Amin Idris tengok Ustaz Don . Dulu , sebelum tengok 30 minit bersama Ustaz Don . Lepas tu tak tengok dah . >_<

Ni lah dia luar Merdeka Beach Resort
Salah satu buku Amin Idris

Bilik yang kitorang tinggal sepanjang 3 hari dua malam >_<

Itu sahaja . Entry yang akan datang Hafizati cerita apa pengajaran yang Hafizati dapat masa camp ni .
#IstiqamahDalamBeribadah
#MariMenjadiHamba #LangitIlahi
#Camp
#PreLaw
#AminIdris
#2012


Terima kasih kerana sudi membaca. May Allah bless Us always

No comments:

Post a Comment