Pages



Thursday, July 19, 2012

Ramadhan

Assalamualaikum . Hello . Ini adalah Ramadhan pertama Hafizati akan berpuasa sendiri di negeri orang . #BukanJauhManaPun #NegeriSebelahJePun Hafizati takkan balik sampai lah nak dekat raya . Agak sedih but i have to because i don't want to trouble my mother and of course my father .

Hafizati rasa tak sabar sangat nak menyambut ramadhan tahun ni . Nak sangat practicekan apa yang Hafizati baca dekat Contengan Jalanan . Harap sangat . Amiin .

Kecuali lah kalau tentang backpacking ke Australia . I don't have the money anyway . Haha .

So , kenali hidup kita pada Ramadhan . What is meant by we're living in this planet ? Apa yang kita ada ini semuanya ujian Allah . Semua milik Allah . Dia akan ambil balik .

Bertaubat lah anda sebelum menutup mata . Teringat ustaz cakap .

Dia nak bertaubat pada hari yang ke 30 tapi mati pada hari ke 29 . Macam tu lah . Atau . Hlovate , "The man who decided to change on the 12th hours dies on 11th ." -The 11th Hour , Contengan Jalanan, Hlovate .

Jangan tangguh TAUBAT .

Saya menyesal dengan apa yang saya dah buat .
Saya tak akan melakukan dosa yang saya dah buat .
Saya bertaubat setelah melakukan dosa .

Moga Allah menerima taubat kita . Amiin . V_V
Terima kasih kerana sudi membaca. May Allah bless Us always

No comments:

Post a Comment