Pages



Tuesday, April 17, 2012

Urm, saya nak beli cerita Nodame Cantabile life action lah =="

Assalamualaikum ! Hello. Saya dah minat cerita jepun lah. Haha.
Tamao Serizawa vs Takiya Genji
ii) Crows Zero
Urm, antara cerita jepun yang saya minat ialah,
Noda Mugumi-kun
i) Nodame Cantabile

Light Yagami vs L. Lawliet
iii) Death Note

iv) R.O.D The TV

v) My Boss My Hero
Banyak jugak ann cerita yang aku suka! Tapi sekarang ni cerita yang paling minat ialah Nodame Cantabile.
Hahahahahaha ^^, 
So, saya harap sangat dapat jumpa dengan DVD Nodame Cantabile ni. Haha, Tengok cerita tu membuatkan saya rasa sangat tidak sabar nak sambung belajar. Nak terus maju dalam hidup. So, pray for me guys. Hope, we'll get what we want, yaa !
Ganbatte y'all !

#Amin !


Terima kasih kerana sudi membaca. May Allah bless Us always

No comments:

Post a Comment